Pravilna raba kreatina in neverjetni dolgoročni učinki

Naravno se nahaja v mesu in ribah. Naše telo ga v primerih večjih obremenitev in telesne aktivnosti, potrebuje več, kot ga lahko s prehrano vnesemo v telo. Delno se proizvaja tudi v naših jetrih in se prek trebušne slinavke in ledvic prenaša v naše mišice. Glede na razmeroma nizko količino proizvedenega kreatina, je priporočljiv dodaten vnos nekaj gramov na dan. V naše telo moramo vnesti vsaj 25 gramov tedensko. Ker ima večina hrane nasičene maščobe, ki škodijo našemu organizmu, je dobro, da kreatin vnesemo v telo v obliki naravnih prehranskih dopolnil.

Zdrava prehranska dopolnila

Hrana na žalost vsebuje prenizke stopnje vitaminov, mineralov in drugih pozitivnih učinkovin v hrani, zato jih moramo v naše telo vnašati naknadno. Kreatin je pomemben za oblikovanje mišične mase in izboljšanje naših atletskih sposobnosti. Naše energijske zaloge se s kreatinom povečajo, hkrati pa se aktivira hitrejša regeneracija mišičnega tkiva. Na ta način ne prihaja do bolečin v mišicah zaradi nastanka mlečne kisline.

Višji mišični volumen in več energije

Kreatin poskrbi za večji volumen mišic in bolj poln izgled. Učinek polnosti je viden že z nekaj dni uporabe, ob seveda redni telesni vadbi. Služi vam tudi kot skladišče za energijo, pri čemer dodaja potreben vir energije, da lahko normalno izvajate vadbo. Preprečuje nastanek mlečne kisline in posledičnih bolečin. Pospešuje tudi sintezo beljakovin, pri čemer izboljšuje efektivnost mišic. Fizično delo in vadbo boste lažje opravljali, brez pavz ali bolečin.

Količina dnevnega vnosa je odvisna od vaše mišične mase

Univerzalne mere za vnos kreatina za vsakega posameznika dejansko ni. Moški s približno 70 do 80 kilogramov, bi moral v svojem organizmu imeti vsaj 120 gramov kreatina. Višja, kot je mišična masa, več kreatina potrebujemo. Posamezniki, ki niso vsak dan fizično aktivni, potrebujejo okoli 1 do 2 grama dnevno. V kolikor ste se začeli bolj intenzivno ukvarjati z vadbo, vnašajte v telo vsaj 5 gramov dnevno, dokler se kreatin ne nakopiči v telesu. Preostanek telo naravno izloči, tako, da vam ni potrebno skrbeti, da bi se predozirali.

 

Comments are closed.

Post Navigation