Športna prehrana za vegetarijance

Športna prehrana sestoji iz <a href=”http://www.quick.si/zdravje-in-lepota/zdrava-prehrana-za-dobro-pocutje/”>zdravih in uravnoteženih dnevnih obrokov</a> ter prehranskih dopolnil. Pri intenzivni vadbi morate v vaše telo vnesti dovolj veliko količino zdravih ogljikovih hidratov, maščob, vlaknin in beljakovin. S tem boste vaše telo oblikovali do popolnosti in poskrbeli, da bo zdravo ter brez poškodb. Vegetarijanci in vegani imajo na voljo velik nabor zdravih izdelkov brez živalskih sestavin.

Veganske beljakovine

Pod veganske beljakovine spadajo različne beljakovine z rastlinskim izvorom. Mednje uvrščamo sojo, riž in grah. Veganske beljakovine so odlična športna prehrana za vse, ki ne smejo uživati beljakovin živalskega izvora, za vse, ki imajo alergijo na laktozo ter za vse posameznike, ki so se odločili za vegetarijanstvo ali veganstvo. Veganske beljakovine so namenjene vsem, ki želijo oblikovati svoje telo ter pridobiti dodatno mišično maso. Primerne so tudi za hitrejšo regeneracijo mišic po intenzivnem treningu.

Zajtrk prvakov

Uravnoteženi obroki povečujejo vašo mišično maso, zvišujejo vašo moč, energijo in splošno dobro počutje. Začeti morate pri zajtrku. Klasične beljakovinske napitke nadomestite z napitki s soje ali riža. Obe vrsti napitkov vsebujejo 100% veganske beljakovine, s katerimi boste vzdrževali in povečevali mišično maso. Zjutraj spijte 30g beljakovin skupaj s tekočino. Vmešajte jih v vodo, zelenjavni smoothie ali rižev napitek. Za boljšo uravnoteženost in boljši okus, lahko dodate tudi žličko čistega kakava.

Uravnoteženo kosilo

Za kosilo si privoščite kombinacijo sadja in zelenjave ter prilogo po želji. Pri tem ne pozabite, da v telo ne smete vnesti veliko nasičenih maščob, soli, sladkorja ali drugih aditivov. Uživajte večje količine zelenjave in malo manj sadja. Kosilo naj vsebuje tudi kombinacijo zelenjave in riža za dodatno energijo in občutek sitosti.

Lahka večerja

Izmed vseh sirotkinih beljakovin, naše telo najlažje prebavlja in presnavlja sojin izolat. Slednji je nadvse primeren za večerne obroke. Sojin izolat vašemu telesu daje občutek sitosti, mišicam pa postopoma dostavlja hrano in beljakovine za več ur. Športna prehrana s sojinimi beljakovinami je lahko pripravljena na različne načine. Približno 30g sirotke dodajte v smoothie, zelenjavni ali sadni napitek, v vodo ali sojino mleko. Počasi pijte in dopustite postopno absorbacijo v telo.

Comments are closed.

Post Navigation